Yapacağını Yapmış, Diyeceğini Demişsen; Sus!/ *Unbelievable (Tv Mini Series 2019)


Aslı nın Müzik Seçimi…

Kendini Hatırlat!

Bazen aleni bazen de sinsice suçlanırız. Yaşadığımız onca çaresizlik ve üzüntü ile kıvranır…. Bunları yaşatanların yanına kar kaldığını görerek ilahi adalete sığınırız da… Bizi anlayan ya da sevdiğine emin olduklarımız tarafından merhamet dilencisi olmak ile bile suçlanabiliriz.

Böyle zamanlarda yardım almalıyız. Makul görünen ve öğütlenen bu olduğunu bilmek bazen hiç bir şeyi yerli yerine koymamıza yetmez ki…

Mevcut durumundan dolayı özür dilemek kadar şapşalca gelen başka bir şey olabilir mi? Duymayan kulaklara ya da inanmayan zihinlere neyi nasıl fısıldamalıyız?

Yüreğini serin tut dostum! Yapacağını yapmış, diyeceğini demişsen; sus!

Susmanın en kötü yanı nedir biliyor musun? Delirene kadar kendi zihninle yapacağın konuşmalar... En sonunda, tüm gerçek hikayeni bir yalana çevirene kadar, yaşadıklarını tekrar tekrar seyretmektir aklınla…

Ve sonuç: Benim yüzümden oldu! Her şeyin kabahatlisi benim!

Ah yalana batmış dünya!

Hiç bir şeyin sorumlusu sen değilsin! İnsanlar bazen kötü; hepsi bu!

*Aslı nın Dizi Önerisi

(Dizi adı üzerine tıklarsan İmdb sayfasına gidersin!)

Unbelievable ( Tv Mini Series 2019) : Tek sezonluk, 8 bölümlük mini bir dizi. Konu eril dünyanın gözü ile merhamet bahşetmeye yönelik bir perspektif kadar dar bir açıyla ancak düşüle şefkatle baş okşar gibi… Oysa her insanda dişil ve eril taraf bakidir; inkar edilmesi, insanlıktan uzaklaştırır!

Dram türünde ama ödüller toplamış bu serinin Marie adlı kadının tecavüze uğraması ve yalanla suçlanmasını konu alıyor. iki kadın dedektif ile gelişen olaylar epey sarsıcı hikayesi ile pek çok beğeni aldı. İzlerken öfkelenebilirsin yani, dikkat! Gerilimli izlemeler…

Aslı nın Dizi Seçimi…

Gelmeyenlere, Gelmesi mümkün olmayanlara, Gelse de hiç bir şeyi değiştiremeyecek olanlara, Bir “Eyvallah” borcumuz olsun…!

Ah Muhsin Ünlü…

Eyvallah!…

Yapacağını Yapmış, Diyeceğini Demişsen; Sus!/ *Unbelievable (Tv Mini Series 2019)” üzerine 8 yorum

  1. Sonuçtan ziyade, sessiz bir kabulleniş ve daima kendini suçlayış. İşin en kötü yanı ise bir kere olduğu zaman sürekliliği hep devam ediyor..

    Liked by 4 people

    1. Ne oluyorsa bizim sorumluluğumuzda diye kabul etmek, sorunu ve çözümü bizde aramak; tek yapacağımız şey diye düşünüyorum. Sonuçta herkes yaşadığından mesul. Ama sen başkasın🌼😉

      Liked by 2 people

  2. Susmaya ve dahi zihnimi de susturmaya çalışıyorum,
    Mutlak sessizliğe kavuşup, gönlün seslenişini dinlemek istiyorum…
    Zira kafa dili de, Zihin dili de çok geveze. Bastırıyor gönlün sesini zalimce…

    Liked by 1 kişi

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s