Hayat Kalabalıklara Karışmak İçin!/ *The Sinner (Tv Series 2017-2021)


Aslı’nın Müzik Seçimi…

“Kapının Eşiğine Bakıp, Beni Hayal Ediyor musun?”

Bu kült şarkıya ne demeli? (Elvis PresleyAre You Lonesome Tonight“)

İçimi deşen sözleri ve melodisi…

“Ve Eğer Dönmeyeceksen Bana, Perdeyi İndirebilirler Aşağıya!”

derken…

Yani tüm yalnızlara gelsin şarkım. Biz bize yeteriz, yetmezsek de selam olsun tüm dostlara… Hayat işte,  kalabalıklara karışmak için bazen böyle olur.

Bir gece, bir gündüz.. Bir kış, bir yaz… Bir hüzün, bir yüzün… Böyle böyle geçer günler mevsimler… Kavuşur bedenler ya vuslata ya toprağa!

Kimse üzülmesin artık, özellikle ve öncelikle de; ben!

Dolunaylı gecenin tılsımı bol, şifası ondan bol olsun… Göremediğim o dolunay bu yağmurlu karanlık gökyüzünde, biliyorum ki biri görüyor ve sevinçle dileğini fısıldıyor. Nefesini duyuyorum. Ve içimde minik sevinçler doğuyor.

Onunkini de benimkini de kabul et ve bir işaret gönder!

Amin!

“Kişinin hakikati dile geldiğinde travma iyileşir. Bu gün tanık olduğumuz gerçeklere, hakikatlere sessiz kaldığımız da, ‘neden’ sessiz kaldığımızı anlamlandıramazsak, gelecekte bu sessiz kaldıklarımızı canlandıran yeni olaylarla karşılaştığımız da travmatize oluruz.”

Agâh Aydın

*Aslı’nın Dizi Önerisi…

(Dizi adı üzerine tıklarsan İmdb sayfasına gidersin!)

The Sinner (Tv Series 2017-2021) : 3 sezonluk dizi, suç drama gizem gerilim yapımı kategorisinde sürükleyici bir dizi. 2017-2020 tarihlerinde yayını yapılmış. Başlangıçta sekiz bölüm olarak tasarlanan yapım beğeniler karşısında antoloji dizisi şeklinde toplam dört sezonda 32 bölüm yayınladı. Aralık 2021 tarihinde yayınlanan 4. sezon ve son sezon olarak izleyicilere veda etti. Amerikan yapımı dizi, Altın Küre, Primetime Emmy dahil 16 adaylık ödülü kazanmıştır. Oyuncular Jessica Biel, Christopher Abbott, Bill Pullman, Dohn Norwood, Abby Miller, Carrie Coon, Natalie Paul, Hannah Gross, Elisha Henig, Tracy Letts, Jessica Hecht, Parisa Fitz-Henley, Eddie Martinez, Chris Messina, Matt Bomer, Alice Kremelberg, Michael Mosley, Frances Fisher, Cindy Cheung, Ronin Wong, Neal Huff.

Suçlular ve o suçu işleyenin peşindeki adamamızla birlikte, insanlığın en karanlık derinliklerine ve geçmişi içinde saklı kalmış şiddetine doğru bir yolculuktur konusu. Sırlar ve geçmişe atıf edilen karanlıklardan günümüze düşen mağdurların ele verdiği sırlar!

“Onun yaptığını herkes biliyor. Kimse nedenini bilmiyor.”

The Sinner (Tv Series 2017-2021) Sloganı.

Ve yine kirli ebeveyn ve örselenen çocuklar ve savrulan hayatlar! Dedektif de suiistimal mağduru olunca yaralı şifacı iş başında! İnsani olmuş dizi. Bu arada 3.sezon internetten izlenebilir, Netfilix de yok. Kurgusu muhteşem olmuş, çok beğendim… Son sezonda emekliye ayrılsa da tekrar bir davayı çözümlemesi için görev başında, hasarlı geçmişiyle iyi koku alan burnuna ihtiyaç duyarlar.

Keyifli seyirler🎭

Aslı’nın Dizi Önerisi…

“Öyle uzaktın ki bana… Unuttum yanı başımda olduğunu.”

Rupi Kaur

Yine geldi geceye, nefesiyle o beyaz martı!….

Aslı’nda Her Şey Aslı İçin…

Hayat Kalabalıklara Karışmak İçin!/ *The Sinner (Tv Series 2017-2021)” üzerine 34 yorum

  1. Burdan katılmak isteyen arkadaşları yazmadı ama benim zaten bir okuma grubum var ve yeni kurmak istediğim siz de uygun görürseniz sizi de oraya dahil edelim

    Liked by 1 kişi

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s