Nasıl Bir Şey Olduğunu Bilmiyorsun!/ *Sense8 (Tv Series 2015-2018)


Aslı’nın Müzik Seçimi…

Herkes kendi hükümdarlığında mutlu olmalı. ..

“Nasıl Bir Şey Olduğunu Bilmiyorsun!”

Bu bitişi ve düşüşü yaşamalıydım sanırım.

Öyle.

Hangisi daha kötü ya da kim? Umrumda mı? Artık değil. ..

Sağlıklı olmak, rahat nefes almak, tencerede yemek olması, yastığın ve yorganına sarılarak huzur içinde uyumak, evi süpürmek,  çamaşır asmak; iyi. Bunlar önemli.

Ötesini boşver. Ötele gitsin. Öteki, ötenin sorunu!

Gelelim Mayıs’ın  ilk gününe…  İşçi bayramı!  Sokağa çıkma yasağı… Cuma. Baharın en parlak günlerinden biri… Ve elbette bu durum özelliği olan bu güne gelsin! Boş gelmemesi kaydıyla, olur. Hadi bakalım; yaşam bize ne hazırladıysa. .. Payımıza ne düşerse… Falan filan.

*Aslı’nın Dizi Önerisi

(Dizi adı üzerine tıklarsan İmdb sayfasına gidersin!)

Dizi önerime gelince,

Sense8 (Tv Series 2015-2018) : 2 sezonluk bir dizi ama ilginç; 3.sezon birden yayından kaldırılmış. Üstelik Google da arama yaptığında çıkan tüm sonuçlar da temizlenmiş. Hey neler oluyor? 2015-2018 tarihlerinde yayınlanmış.

8 yabancının dünyanın farklı ülkelerinde aynı anda dünyaya gelmesi ve zihinsel/duygusal bağlantılı olmaları, vizyon yolu ile seyahat edebilmeleri gibi eksantrik geçişler var. Neyse, bilim kurgu ve gerçekten fantastik/dram keyifli bir yapım.

Çok sevdiklerimden, ama güncel olaylar biraz ürkütmüş sanki yapımcıları… İlginç yani,  seyretmelisin!

Aslı’nın Dizi Önerisi…

“Zorluğuna göğüs geremediğin yari sevme!”

demiş Neşet Ertaş!  Buraya yakıştı. ..

Bizden yana yanlış olmaz, ya senden?

Nasıl Bir Şey Olduğunu Bilmiyorsun!/ *Sense8 (Tv Series 2015-2018)” üzerine 7 yorum

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s